Saha satışları ve Toughbook - Computer Product Solutions | Panasonic Business
  • Saha satışları ve Toughbook

Saha satışları ve Toughbook

Saha satışı basit bir önermeye dayanır – müşteriye gitmek müşterinin gelmesini beklemekten daha iyidir.

Amaç, müşteri ziyaretinden elde edilecek değeri maksimum seviyeye çıkartmaktır. Bunu sağlamak için yapılacak her ziyaretin aşağıdakiler için bir fırsat olduğu kabul edilir:

  • Satış yapmak
  • Müşterinin sorunlarını çözmek
  • Bilgi sağlamak
  • Bilgi toplamak
  • Rakiplerin satış argümanlarının üstesinden gelmek
  • Müşteri memnuniyetini artırmak
Süreçlerdeki ana engeller nelerdir?

Otonomi – efektif performans için sahadaki satıcı hem satış yapmalı hem de müşteri sorunlarını eş zamanlı olarak çözmelidir. Ancak bunu destek ekiplerinden ve veri erişiminde uzakta, teknoloji kullanımına sempatiyle bakmayan ortamlarda otonom şekilde yapmaları gerekir.

Seyahat süresi – seyahat saha satış sürecinde sürekli bir engeldir. Zaman ve maliyet optimizasyonu için rotalar dikkatle planlanmalıdır – ancak rotalar genellikle iyi bilinir. Diğer bir önemli konu da pil gücüdür, satış temsilcisi laptopun pili bittiği için seyahatine ara vermek zorunda kalır.

Müşterinin müsait olması – satıcı müşterinin müsait olmasını beklemek için değerli zamanını boşa harcayabilir. Bunun sebebi genellikle müşterinin çalıştığı yere seyahat etmeleridir.

Toughbook süreçleri nasıl iyileştirir?

Toughbook'lar bireysel satış ekiplerini daha verimli hale getirir. Gerçekten bu kadar basittir. Daha efektif ekipler satış için daha fazla zaman demektir. Ve daha fazla zaman daha fazla gelir demektir.

Toughbook'lar bunu nasıl yapar?

Kablosuz erişim – dünya standartlarında bağlantı satıcının müşterinin sorunlarını çözmek ve satışa devam etmek için şirketin tüm kaynaklarını koordine edebilmesini sağlar.

Form faktör – en kötü satıcı laptopu ile müşterinin arka ofisinde müşterinin kendisine gelmesini bekler. En iyi satıcı doğru form faktöründeki teknolojiyi kullanarak her tür müşteri ortamında satış sürecine devam eder – ister mutfak, ister üretim hattı, ister yoğun bir showroom ya da dış mekan tesisi. Müşterinin karşılaştığı zorlukları görebilirler ve müşterinin nasıl çalıştığını eksiksiz şekilde anlayabilirler.

Toughbook'lar bu esnek form faktörlere sahiptir, en zor şartlarda bile performans gösterecek şekilde üretilmişlerdir.

Rakiplerin kayıtları -  Toughbook'lar ile satış ekibiniz müşteri ziyaretleri sırasında bütünleşik kamerayı kullanarak rakiplerle ilgili bilgi toplayabilir, sahadaki rakip ürünler hakkında araştırma yapabilirler.

Uzun pil ömrü – Toughbook’un uzun pil ömrü ve enerji verimliliğine sahip bileşenleri sayesinde satıcılar laptoplarının şarj etmesini beklemek yerine satış yapmaya devam ederler.

Ağırlık ve portatiflik – rakipler bileşenleri çıkartarak ince ve hafif laptoplar üretiyor. Ama bu onları ince, hafif ve zayıf yapıyor. Toughbook'lar müşteri önünde iyi görüntü veren dayanıklı makinelerdir ve tüm gün taşıyabileceğiniz kadar hafiftir.