• Tümleşik İletişimler Hakkında Daha Fazla Bilgi
    Tümleşik İletişimler Hakkında Daha Fazla Bilgi başlık görüntüsü
  • More about Unified Communications
    More about Unified Communications header image

Tümleşik İletişim

Tümleşik İletişim Nedir?
Tümleşik İletişim, “iş süreçlerini ideal seviyeye getirmek üzere bütünleştirilmiş İletişimler”olarak tanımlanabilir. Tümleşik İletişim, tek bir ürün değil, aşağıdakileri içeren çok çeşitli bileşen ve elemanlardan oluşan bir çözümdür: mesaj gönderme (e-posta, anlık mesaj, ses, video), telefon aramaları, konferans, zengin varlık (çevrimiçi ve telefon hizmeti), cihaz farkındalığı ve statüsü ile bilgi paylaşımı, tümü ortak bir kullanıcı ara yüzünde birleştirilmiştir.
 

Tümleşik İletişim Kimin İçindir?
Günümüzün’hızlı iş dünyasında, işletmelerin daha açıkgözlü olması ve daha iyi müşteri hizmetleri -hızlı ve maliyet etkin şekilde- sağlaması gerekir. Giderek daha fazla işletme, klasik masa üstü çalışma ortamından uzaklaşmaktadır, zira artık daha fazla çalışan seyyar hale gelmiştir -bu kişiler hareket halindeyken, evden, çeşitli ofisler/şubeler arasında gidip gelirken veya dünya üzerinde herhangi bir yere seyahat ederken çalışabilmektedir. Böylesi dinamik çalışma ortamlarında, işletmelerin kendi içinde veya müşterilerle her zaman, her yerde etkin şekilde iletişim kurabilmesi çok önemlidir.
 
Tümleşik İletişim, varlığı itibariyle iş süreçlerini etkinleştirerek ve her zaman her yerde iş iletişimlerine olanak sağlayarak her daim iletişim halinde kalması gereken tüm işletmelere yardımcı olabilir.
 

Tümleşik İletişim neden kullanılmalı?
Tümleşik İletişimi mevcut iş süreçleri ve uygulamaları ile birleştirmeden elde edilecek sayısız fayda bulunmaktadır, örn:

  • Modernize edilmiş düzenli iletişim:

İnsani gecikmeleri azaltmak veya ortadan kaldırmak için özel becerileri/bilgisi olan iş arkadaşları ile irtibata geçin.

  • Verimliliği arttırın:

Salt masa üstü telefonlarla mümkün olandan daha fazla işlev gerçekleştirmek için Zengin Varlığın, Tümleşik Mesaj Gönderiminin, PC tabanlı İşaretle-ve-tıkla işleminin, IP-üzerinden-Sesin, ve çok daha fazlasının güçlendirilmesi.

  • Ekip yönetimi:

Takım üyelerinin’ faaliyetlerini hızla görüntüleyin ve raporlara erişin.

  • Hareketlilik:

Kullanıcılara ofis binası içinde veya ofis dışında, masalara yakın gezinebilme imkanı kazandıran iş iletişimlerine her zaman her yerde erişim sağlamak üzere DECT ve IP'nin güçlendirilmesi.

  • Müşteri hizmetlerinin geliştirilmesi:

Ortak ofis masa üstü uygulamaları ile -örn. Microsoft Outlook, Exchange, LDAP bütünleşme ve Doorphone giriş sistemleri, IP Kamera ve İnternet uygulamaları gibi araçlarla bütünleştirme – müşteri hizmetlerini güçlendirmek için gerekli araçları sağlar.
 

Tüm bu faydalar sayesinde, işletmeler zamanı daha hızlı etkileşim yoluyla daha etkin yönetebilmekte ve çalışanları daha verimli ve müşteri isteklerine daha fazla yanıt verici hale getirerek müşteri memnuniyetini arttırabilmektedir.
 
Unified communications product diagram
 

Tümleşik İletişim KOBİ'ler için mi?
Panasonic, cevabı, işletmelerin Tümleşik İletişimden gerçek bir fayda elde etmesini sağlayacak gelişmiş Ağ İletişim Platformları (KX-NCP500 ve KX-NCP1000) ve İletişim Asistanı verimlilik yazılımı ile veriyor.
 

Ağ İletişim Platformları (NCP)
Panasonic'in Ağ İletişim Platformları (KX-NCP), ofis iletişimlerini mevcut güçlendirilmiş verimlilik uygulamaları ile güçlendirip düzenleyerek işletmelerin Tümleşik İletişimi başarmasını sağlayacak şekilde tasarlanmış gelişmiş communication solutionsdir.

Gerek çalışanlar gerek müşteriler ile daha etkili iletişim şekillerini kolaylaştırmak - NCP platformları, bir dizi akıllı ve sezgisel kablolu ve kablosuz cihaz yoluyla tüm iş iletişim uygulamaları sunucusuna her zaman her yerden erişime olanak verir. Bunun dışında, cep telefonları ile entegrasyon sayesinde kullanıcılar ve uzaktan çalışanlar hareket halindeyken bile başlı kalabilir.
 

İletişim Asistanı Serisi (CA)
İletişim Asistanı Serisi verimlilik yazılım programı, yüksek derecede sezgisel PC tabanlı uygulama. Panasonic'in NCP Platformları ile birlikte çalışmak - uygulama, güçlü işaretle-ve-tıkla telefon hizmetini, zengin varlık, bulunabilirlik, Microsoft Outlook® entegrasyonu ve bir dizi yardımcı araç entegrasyonu ile, tümü iş tipi telefon hizmeti kullanıcıları için gerçek zamanlı iletişimleri basitleştirmeye ve güçlendirmeye yardımcı olacak şekilde harmanlayarak, işletmelerin tümleşik iletişimi gerçekleştirmesine olanak verir.

Kolay kurulum ve bakım için tasarlandı - İletişim Asistanı herhangi ek bir sunucuya ihtiyaç olmadan kullanılabilir - bu da sınırlı IT bilgisine ve personeline sahip küçük ilâ orta ölçekli işletmeler için ideal bir çözüm olur.
 

Gelecek
Mesaj nettir: Tümleşik İletişim iş süreçlerini ideal seviyeye çıkarmak isteyen kuruluşların önünde uzanan yoldur. Klasik masa üstünden giderek daha seyyar hale gelen iş gücüne dönüşüm sürdükçe, Panasonic işletmelerin etkin şekilde iletişim kurmalarına yardımcı olacak tüm gerekli iletişim araçlarını sağlar, – her zaman, her yerde!