• World Expo Milano 2015

    -Panasonic Visual Systems Case Studies-

Expo Milano - Alitalia-Etihad Pavyonu

Expo Milano'nun yapıldığı merkezin kalbinde yer alan Alitalia-Etihad Havayolları çoklu ortamlı pavyonu, iki katlı zengin çoklu ortam deneyimini sunarak ziyaretçiler için bir sosyalleşme merkezi görevini görmüştür.

Toplamda 99 adet Panasonic profesyonel video duvar panosu ve interaktif dokunmatik ekran görüntüsünün tekli ve çoklu çeşitliliğinden oluşan bir kurulum yapılmıştır. Pavyonun 'Dünyayı Bağlamak' temasının anlamını müşterilerin idrak edebilmesi için görüntülerde gerçek hikayeler ve seyahat maceraları anlatılmıştır. İçeriği 86 adet Ultra-Dar-Kenarlı TH-55LFV70 video duvar panosu (kenardan kenara sadece 3.5 mm uzunluğunda mesafe ve zenginleştirilmiş görüntü kalitesi); yedi adet Çoklu-dokunmatik Ekranlı TH-50LFB70 interaktif ekran; altı adet 80-inç boyutunda 700 cd/m2 TH-80LF50 oluşmaktadır ve 7 gün 24 saat süreyle kesintisiz kullanım sürdürme imkanı veren çok güçlü imalat kalitesi söz konusudur. Tüm ortamlar, ziyaretçilerin mutfaklar ve kültürler aracılığıyla dünya etrafında bir seyahati görselleştirebilmeleri amacıyla hatasız görüntülenmiştir.