• Zaman testiine dayanma

Geco - Zaman testiine dayanma

2012 yılında, Glance Media, GECO perakende satıcısı için geniş bir görüntüleme ekranları ağını değiştirmek üzere bir proje başlattı. Orijinal analog CLV (Şehir Işıkları Vitrini) ekranlar, Çek Cumhuriyeti çapında 236 Panasonic panellik bir ağ ile değiştirildi. Bu ağ o zamandan bu yana sürekli geliştiriliyor. 

2015'e gelindiğinde, perakendeciler satış noktalarını, mağazalarının ön cephesine bir ekran daha koyarak ve bir diğerini her bir mağazanın kasa bölümüne kurarak geliştirmeyi tercih ettikleri için, ekranlar halen kurulmaya devam ediyor. Planlanan, merkezi sisteme bağlı ekran sayısı bu yıl 470'i aşacak. Boyutlar ve teknolojiler değişmekle birlikte, müşteri için işlevselliğe ve tasarıma verilen önem sürüyor

 

Risksiz çözüm   

Orijinal 236 ekranlık ağda, Panasonic paneller kullanılmış olup, Panasonic sonraki ürün takdimleri için de seçilmiştir. Bu seçimde en önemli parametreler, resim kalitesi ve sorunsuz çalışma olmuştur. İki yıldan fazla çalışma süresi boyunca, 236 ekrandan sadece ikisinde sürekli hasar meydana gelmiş, bunun sonucunda panellerin değiştirilmesi gerekmiştir. Yani, mağazaların tadilata veya bakıma girmesi yüzünden planlı bir şekilde kapalı kaldığı süreler de dahil olmak üzere, genel olarak sistemin verimliliği %99,2'ye ulaşmıştır.

Glance Media CEO'su Ondřej Kreidl, "Geco tabii olarak stabil ve verimli bir sistem talep etti ve biz de test edilip onaylanmış Panasonic teknolojisini öneriyoruz. Panasonic ekranlar, müşteriyle aramızda güven duygusu oluşmasına yardımcı oluyor, ki bu bizim için en önemli konu," şeklinde konuştu.

Benzersiz mimari

GECO ağının benzersiz mimarisi sayesinde şirket yeni taleplere ve eğilimlere esnek şekilde yanıt verebiliyor. Çözüm son kullanıcıya kampanya planlamasında en yüksek esnekliği sağlarken, iş gücünü en aza indiriyor ve böylece operasyona ilişkin maliyetleri olumlu etkiliyor.

Ağdaki her ekran, farklı videoları görüntüleyebiliyor ve gerekirse herhangi bir değişiklik dakikalar içinde yapılabiliyor. Kampanyaların sayısı sadece operatörün iş modeli ile sınırlı olup, bu sayede sistem üzerinde %100 denetim sağlanıyor.

Bu durum, şüphesiz, operatörün reklam kampanyalarını yürütmek için kullanıcı web uygulamalarında da geçerlidir. 2014 yılında, sistemde bir ay içinde ortalama 6.222 çalma listesi oluşturulmuştur. Yıllar boyunca, GECO kampanya sayısının %47, video sayısının %56 ve oluşturulan çalma listelerinin sayısının %63 arttığına tanık olmuştur.

Bu talepler operasyona ilişkin maliyetleri arttırsaydı, bu büyüme mümkün olmazdı. Hizmet bakış açısından, en pahalı süreç genellikle teşhistir. Bu durumu hafifletmek için, Glance Media'nın uyguladığı sistem, neden-sonuç zinciri istatistiklerine göre otomatik teşhis işlevi içermektedir. 

Herhangi bir durum değişikliği meydana gelirse, sistem sadece güncel sonucu değil, aynı zamanda en olası kök nedeni ve bağlı nedenlerin yolunu da otomatik olarak rapor eder. Böylece, teşhisten sorumlu personel, en olası kök nedenle durumu incelemeye başlar.

Profesyonel süreç yönetimi de, operatörün ve hizmet organizasyonunun süreçlerini etkili ve sorumlu bir şekilde bağlamayı mümkün kılar.

Yıllık bazda, genel maliyetler %12 azalmış olup, hizmet müdahale maliyetlerindeki %70 azalma buna dahildir.

Ondřej Kreidl, sözlerini şunları ekledi: "Sistemleri projelendirmeye başladığımızda, şunu söylemek zorundaydık: 'Biz buna inanıyoruz …' Şimdi göğsümüzü gere gere bildiğimizi söylüyoruz! Değişen ihtiyaçlara ve gerekliliklere esnek bir şekilde yanıt verebiliyoruz ve sistem sürekli gelişiyor.

"Sistemin tüm kullanım ömrü boyunca gerçek operasyonel maliyetlerin artmamasını sağlayacağımıza söz verdik. Sadece gerçekten yapabileceğimiz konularda söz veriyor ve sözlerimizi tutmanın gururunu yaşıyoruz. Panasonic'in teknolojisi bu konuda yardımcı oluyor."