PANASONIC AĞ TABANLI REKLAM EKRANI SERİSİNİ GENİŞLETİYOR

Panasonic reklam ekranı ürün grubunu, 2015 yılında ISE'de tanıtılan LFE8 Serisi'ne 84, 75 ve 32 inç ekranlar ekleyen EF1 serisini piyasaya sunarak genişletti.

2016 Temmuz'undan itibaren satışa sunulan EF1 serisi IPS panellerinde yüksek görüntü kalitesi, güvenilirlik ve kendi kendine yeten işlevselliğe odaklanıyor. Bu serideki ürünlerin dahili USB medya oynatıcısı bulunduğundan, temel işlevler için set üstü kutu veya PC bağlantısına ihtiyaç kalmıyor. Ayrıca kablolu (LAN) veya kablosuz ağ üzerinden bağlantı kurup, USB medya oynatıcısı kullanarak birden çok ekranda senkronize oynatma yapılabiliyor.

Panasonic Avrupa Pazarlama Müdürü Enrique Robledo: "Verimli LED teknolojisi full HD çözünürlükte 350 cd/m2 parlaklık sağlıyor; Panasonic IPS paneliyle eksen dışı renk performansını koruyarak geniş açılı görüntü sunuyor; bu avantajlarıyla EF1, dijital reklam amaçlı ya da genel ofis veya sınıf içi kullanım için etkili ve uygun maliyetli bir çözüm," şeklinde konuştu.

EF1 serisi birçok bağlantı seçeneği sunuyor; iki HDMI, DVI-D, USB, PC/bileşen bağlantısı ile LAN, RS-232C, ve IR giriş/çıkış uçlarını birleştiren video girişleri mevcut.Toplamda 59 PC sinyal tipini destekliyor.

LFE8 serisindeki 43”, 48”, 55” ve 65” ekranlara ek olarak, EF1 serisi ile 32”, 75”, 84” ekran ölçüleri sunuluyor.

Seri, Panasonic'in ücretsiz Çoklu Görüntüleme ve Kontrol yazılımı ile uyumlu. Böylece ağ tabanlı özellikler, birden çok ekrana tek PC üzerinden içerik dağıtımı, otomatik açılma/kapanma, USB girişine bağlanma ve içeriği bir plana göre oynatma ile zenginleşerek okullar, satış alanları, mağazalar ve ofisler için ideal hale geliyor.

Panasonic Görsel Sistem Çözümleri hakkında daha fazla bilgi almak için http://business.panasonic.com.tr/visual-system/ adresini ziyaret edebilirsiniz.