Panasonic satış sonrası müşteri hizmetleri girişimini modernize ediyor

Panasonic garantiler kapsamındaki bölgeleri genişletiyor, yerinde ekran onarımı sunuyor ve dünya çapında projektör desteği sunuyor (Wiesbaden)

Amsterdam, Hollanda – 2 Şub, 2011 – Panasonic bugün Avrupa çapındaki müşteriler için satış sonrası desteği geliştirmek için yeni müşteri girişimlerini duyurdu. Profesyonel ekran müşterileri yerinde onarımı tercih edebilir ve yeni Global Destek Girişimi kapsamında, sistem entegratörleri ve kiralama şirketleri gibi işlerini dünya çapında genişleyen Global Hesap Müşterileri artık nerede bulunduklarına bakılmaksızın Panasonic’in web tabanlı sistemi PASS* kaydı sonrasında 43 ülkede projektörleri için servis alabilirler. Ayrıca standart garantiler Orta ve Doğu Avrupa’yı da kapsayacak şekilde genişletilmiştir.

2006 yılında Panasonic’in Cardiff’te Avrupa Servis Merkezi’ni açması ile birlikte, artık tüm yedek parçalar tek bir yerde tutulduğu ve şirket içi mühendisler ve Panasonic fabrikaları arasındaki iletişim iyileştirildiği için şirketin onarım tamamlama süresi iki güne kadar kısaldı. Sonuç olarak 2010 yılında Horizon 2’ tarafından gerçekleştirilen bağımsız bir araştırmada Panasonic’in garanti programı, çağrı merkezi hizmeti (destek kalitesi ve yabancı dil becerisi açısından) ve yerinde mühendis desteği için bir numaralı şirket olduğu tespit edildi.

Satış sonrası hizmetlerini daha da geliştirmek için şirket Polonya, Bulgaristan, Romanya, Çek Cumhuriyeti, Slovakya ve Slovenya'yı da kapsayacak şekilde garantisini genişletti. Tüm bu ülkelerdeki müşterilere Panasonic ekranları ve projektörleri için 3 yıllık garanti, 5 günlük onarım süresi ve 2 yıllık garanti uzatma seçeneği sunulacaktır. Büyük ekranlar için yerinde onarımların başarısını takiben, Nisan 2012’den itibaren Avrupa’daki LCD ve plazma ekran müşterileri de müşterilere 2 gün içinde ulaşmayı hedefleyen mühendislerden yerinde onarım hizmeti alabilecek.

Ayrıca, Global Hesap Müşterileri artık projektörleri için programa dahil edilen 43 ülkeden birinde servis alabilecek. Panasonic’in standart vaadi 3 yıllık onarım ve 3 aylık lamba standart servis sözleşmesini garanti ediyor. Bu yeni program Panasonic PASS* kayıt sistemi ile etkinleştirilir.“Sürekli müşteri hizmetlerini geliştirmek için yollar arıyoruz ve bu üç yeni girişimle ödüllü onarım ve destek sürecimizin hiç olmadığı kadar daha etkili bir şekilde faaliyet göstereceğinden eminiz

”, diyor Panasonic Avrupa Servis Müdürü Donald Maidment.“ISE bu planları AV topluluğuna açmak ve mümkün olan en iyi destek ağı ile en güncel teknolojileri sunma taahhüdümüzü göstermek için mükemmel bir platform sunuyor”.