Main product image
BACK TO PRODUCT CATEGORY
KX-NSV300
Ana Özellikler (Temel Özellikler)

Çok bölgeli kablosuz özelliğiyle anında çağrı alma ve çağrı cihazı geçişi 

Güvenli bağlantı aracılığıyla uzaktan sistem yönetimi gerçekleştirilebilir

UC Pro entegrasyonu, masaüstü bilgisayar ve telefon gibi cihazlara bağlanır

Kablolu IP telefonlar, kablosuz terminaller ve mobil internet telefonları ile uyumlu 

Ek güvenlik için otomatik kayıt ve veri yedekleme

Günümüzün esnek çalışma ortamlarının talepleri için üretilen Panasonic'in KX-NSV300 İletişim Sistemi Yazılımı iletişiminizi bir üst seviyeye taşımak için sanal ve gerçek dünyaları birleştirir.

 

Günümüzün esnek çalışma ortamlarının talepleri için üretilen Panasonic'in KX-NSV300 İletişim Sistemi Yazılımı iletişiminizi bir üst seviyeye taşımak için sanal ve gerçek dünyaları birleştirir.
KX-NSV300, Panasonic'in ünlü olduğu güvenilirlik ve performansı kaybetmeden ticari iletişim sunucuları donanımından bir yazılım iletişim sistemine geçiştir. Sundukları açısından eksiksizdir: tam özellikler, güvenilir uzmanlık ve benzersiz kullanıcı deneyimi – fakat her zamankinden daha hızlı ve daha esnek.

Tüm bunları sanal gerçekliği gerçek dünyayla birleştirmek, her şeyin sorunsuzca çalıştığı bir iş yeri oluşturmak için bir araya getiriyoruz. Gücün sahne arkasında olduğu yerde, bitmesi veya düşmesi konusunda endişelenmenize gerek yok. Her ikisinin de avantajlarını sunmak için sanal gerçeklik ile yapılıyor.

 

KX-NSV hakkında daha fazla bilgi ver >>

 

Daha fazla güvenilirlik. Daha fazla mobilite.
 

Servis mühendisi KX-NSV300'e uzaktan bakım yapabilir. Panasonic uzaktan servis mühendisi sisteminize güvenli bir şekilde, her yerden, her zaman erişmenizi sağlar, bu değişiklikler ve güncellemeler ile hızlı bir sisteme olanak sağlar. KX-NSV300 bakımı hem esnektir hem de etkilidir, size sisteminizin her zaman bakımlı olduğunu bilmenin rahatlığını sağlar.

Birden çok alanlı kablosuz sistemde, nerede olursanız olun telefonlara yanıt verebilirsiniz. Bu bekleme sürelerini azaltır ve müşterilerin doğru kişiyle doğru zamanda konuşmalarını olanaklı kılar. Hatta konuşma esnasında bile, masa telefonu ve taşınabilir cihazlar arasında geçiş yapabilirsiniz. Son olarak, DECT arama özelliği konuşmaların birden çok katılımcı arasında paylaşılmasını mümkün kılar.

Zengin işlevsellik. Tam uyumluluk.

Çoklu cihaz
KX-NSV300 Yazılım İletişim Sistemi ile ister masaüstü (SIP veya özel), ister kablosuz telefon veya internet telefonu (PC tabanlı veya telefon tabanlı) olsun, her cihaza tek bir numara atayabilirsiniz.

Akıllı masa
Tek sayı planı özelliği sayesinde, mobil istemci tüm ayrıntıları otomatik olarak kullanıcının tercih ettiği bir cihaza aktarır, böylece gelen aramalar kendilerine yönlendirilir.                                        

Özel bulut
Kendi bulut özellikli altyapınız ile daha fazla kontrol, güvenlik ve maliyet tasarrufu sağlar, böylece üçüncü taraf desteğini veya hizmetlerini kullanmaya gerek yoktur.

Merkezileştirilmiş yönetim
IP ağı imkanlarının yeterliliği sayesinde, tek bir yönetici tarafından uzaktan servis ihtiyacınız olan tek şeydir.

Portalım
‘Portalım’ internet tabanlı kullanıcı arayüzünü kullanarak, her kullanıcı, Yazılım İletişim Sistemine özel programlama veya özellik kodunu bilmeden, özelliklerini kullanabilir ve birleştirilmiş mesaj gönderme ayarlarını kişiselleştirebilir.

En üstün entegrasyon
Sistem ayrıca Panasonic UC Pro tümleşik iletişim çözümü ve mobil internet telefonu teknolojisi ile entegre edilerek esneklik ve işlevsellikte en üst seviyeyi veriyor.

Başlamanız için 3 kolay adım

KX-NSV300'ü işletmenizde uygulamak daha kolay olamazdı. İhtiyacınız olan tek şey ürün aktivasyon anahtarı, kullanıcılarınız için yıllık lisanslar ve yıllık uzaktan bakım lisansı. İşte bu kadar.

Bütçelemenin kolay olduğu ve maliyetlerin en asgari seviyede tutulduğu kullanıcı başına, yıllık ile kalıcı bazda olmak üzere basit ve anlaşılması kolay iki ödeme planı ile.

 

Birleşik yaklaşımı edinin

UC Pro desteği. Video iletişimi. İsteğe bağlı yerleşik çağrı merkezi işlevi ve çağrı izleme. Hepsi iş iletişimleriniz için güçlü, birleşik bir platform oluşturmak üzere KX-NSV300'de toplanıyor.

 

 

DAHA FAZLA GÖSTER

  • Broşürler
Product
Image Data
Marketing
Brochures

Service and Support

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

GENEL SERVİS VE YÜKLEMELER TEKNİK DESTEK İSTEĞİ

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

GENEL SERVİS VE YÜKLEMELER TEKNİK DESTEK İSTEĞİ

There are currently no key services available.

Please see below the services available for this product. You can also use this section to access the general Service & Downloads area of the website or contact our Technical Support team.

GENEL SERVİS VE YÜKLEMELER TEKNİK DESTEK İSTEĞİ

There are currently no other services available.

Specifications

Total Number of IP Trunks (Maximum) 128 calls by 7.11
Call Park Zone 100/ system +100/ tenant
Conference 3-16 parties (32 parties in total)
DID/DDI Table 32 digits, 7,000 entries
Host PBX Access Code 10 per trunk group (10 digits)
Queuing Time Table 256
SMDR Call Storage 160,000 calls
Special Carrier Access Code 16 digits,100entries
Tenant 128
Verification Code 2,000 (4 digits)
Personal Speed Dialling 100/user
Quick Dialling 3,000/system +1,000/Tenant
System Speed Dialling System:64,000 Max:5,000/Basic Max:5,000/Tenant
Call Pickup Group 200
Idle Extension Hunting Group 256
Incoming Call Distribution Group 256 (128 User/group)
Paging Group 200
PS Ring Group 32
Trunk Group 128
TRS/Barring Level 7
TRS/Barring Denied Code 600/level
TRS/Barring Exception Code 600/level
Routing Plan Table 240
Leading Number Table 5,000
Leading Number Exception Table 1,000
ARS Carrier 128
User Group 128
Extension Number Digits 1-5 digits, (PSs: 1-4 digits)
Maximum Message Length 1 - 60 min (programmable) Unlimited for two-way recording
Total Number of Legacy Trunks (Maximum) Not supported*2
Class of Service (COS) 512
Charge Record for Hotel 40,000 calls
Number of Channel for UM 128ch
SIP Trunk (Maximum) 128 ch
H.323 Trunk (Maximum) 128 ch
LCOT 0
BRI 0
PRI23 0
PRI30 0
T1 0
E1 0
Maximum number of users 300
Total Number of Devices (Maximum) 900*3
Wired device (Maximum) 600
IP device (Maximum) 600
KX-NT/KX-NTV/KX-HDV/KX-TGP600 IP Device (Maximum) 600
SIP Phone (3rd party) (Maximum) 600
Legacy Device (SLT, DPT, APT) Not supported*4
DSS Console Not supported
Portable Station (Maximum) 300
Add-on Key Module (KX-NT505) 48
Total Number of Cell Station (Maximum) 128
IP-Cell Station (Maximum) 128
Legacy Cell Station (DPT-CS, CSIF-CS) Not supported
Operator 4/system +4/tenant
Verification Code PIN 2,000 (10digits)
Emergency Call entries 20
Conference Call Group 48
IP-CS LAN sync. Group 32 (64 IP-CS/group)
IP-CS Air sync. group 16 (16 IP-CS/group)
Outgoing Call Log (User base) 100/user, 10,000/ system
Incoming Call Log (User base) 100/user, 20,000/system
Incoming Call Log (ICDG base) 100/group, 10,240/system
Message Waiting (User) 512/system
Outgoing Message(OGM) 128
Outgoing Message(OGM) Port 128
Outgoing Message(OGM) Total recording time 64 min
Number of Mailboxes 1/user, 1/ICD group, 1/Auto-2way Rec manager
Max. Recording time 1,600h (Same as KX-NSX2000 with SSD-LL)
Number of Channel for FAX 0ch
Footnote *1 Annual charge type: All AKs are charged annually. AK includes 30 users AK for the 1st year. Perpetual charge type: All AKs except Software Assurance AK are purchased by collective payment. The Software Assurance AK is bundled to Product Key for the 1st one year, an annual AK will be necessary the following year. *2 Legacy trunks such as ISDN/T1/E1 are deployed with a Panasonic trunk adaptor (KX-NS8188/KX-NS8290). An analog trunk is not supported. *3 When it includes mobile, maximum number of user device is 2,000. (Main/ Sub/ Wireless and Mobile) *4 Legacy phones such as SLT, DPT, APT are not compatible directly with the system. SLT including FAX can be connected by integrating with a 3rd party adaptor device such as ATA (analog telephony adaptor).
Custom Service 100/tenant (3,200/system)
Length of Personal Greeting 360s
Number of Call Log for ACD Report 1,200,000 (Past 12month’s data calls can be stored)
Number of Channel for IMAP 72ch
Supervisor 32
Auto 2way Rec Manager 96