• Communication Solutions

TELEFONLA DAHA IYI MÜŞTERI HIZMETI DENEYIMI

Yorkshire merkezli iş ortağımız Local Telecom Service, Käthe Wohlfahrt'ın York'taki ilk İngiltere satış mağazasında Panasonic PBX sistemlerin kurulumunu başarıyla tamamladı.

Panasonic Focus Dealer Local Telecom Services, 1985'ten bu yana işletmelere tedarik hizmetleri ve destek sunuyor.

Bu aile şirketi, Käthe Wohlfahrt ile şirketin İngiltere'deki ilk şubesi için Panasonic KX-NS700 hibrit telefon sistemi, altı adet KX-NT551 ve bir adet KX-NT553 kurulumunu yapmak ve şirkete sürekli destek sağlamak üzere sözleşme imzaladı.

Käthe Wohlfahrt, Almanya ve Avrupa'daki birçok şehrin yanı sıra Japonya, ABD ve Kanada'da da mağazaları bulunan, Almanya merkezli bir Noel mağazaları zinciridir. 

Özellikle küçük ve orta ölçekli şirketler için tasarlanmış olan KX-NS700 sistemi, tek bir sitede 250'ye kadar kullanıcısı olan şirketler için büyük esneklik sağlıyor. Dahili web sunucusu, kurulum ekibinin telefon ve sesli mesaj sistemi ile ilgili tüm fonksiyonları kolayca programlamasına ve bakım işlemlerinin uzaktan yürütülmesine olanak tanıyor.

KX-NS700 ayrıca, harici bir sunucuya ihtiyaç duymadan gelişmiş çağrı yönlendirme çözümü gibi çeşitli dahili uygulamalara da sahip.

York'taki kurulum, üst kattaki yönetici ofisinde iki adet, personel odasında bir adet ve üst kattaki başka bir ofiste bir adet telefondan oluşmaktadır. Bu sistem, Käthe Wohlfahrt çalışanlarının çağrıları sorunsuz bir şekilde yanıtlamalarını, aktarmalarını ve kaydetmelerini sağladığı gibi mağaza içinde dahili iletişim kurmalarına da olanak tanıyor.

"Panasonic, sistemlerinde geriye dönük uyumluluk sunuyor. Yani, farklı dönemlerden kalan cihazları birlikte kullanabiliyorsunuz. Diğer üreticilerin çoğu bu desteği sunmuyor"

 

 

York'un merkezindeki Stonegate'de yer alan bu yapının önceki sahipleri; kent sakinleri ve turistler tarafından çok iyi tanınan, 60 yıl boyunca ince Çin porseleni ticareti yapmış Mulberry Hall'dü. Bu şirket de 25 yıl boyunca LTS'nin müşterisi olmuştur.

1434 yılından kalma, 260 metrekarelik Mulberry Hall'ün birçok kısmı 1. derece tarihi eser statüsünde olduğu için LTS'nin bina içinde değişiklik yaparken son derece dikkatli olması gerekiyordu. Nispeten küçük işlemler bile koruma kanunlarını potansiyel olarak ihlal edebilirdi. 

Bununla birlikte, tarihi bir şehirde faaliyet gösteren LTS mühendisleri, modern ofis bloklarından yüzlerce yıllık yapılara kadar her türlü binada çalışma konusunda son derece ustaydılar.

Şirket, sürekli başarısının büyük bir kısmını genel olarak Yorkshire temelli faaliyetlerine odaklanmasına, böylece müşteri sorunlarına hızlı bir şekilde yanıt verebilmesine borçlu.

"Çok sayıda farklı üreticiyle çalıştık ancak Panasonic sistemleri şimdiye kadar kurduğumuz en güvenilir sistemler"

Binanın tarihi eser statüsünde olması, LTS'nin detaylı planlama ve koruma kanunlarına uyma konularında yerel mimarlarla işbirliği yapmasını gerektiriyordu. Ancak şirket, bu işe dahil olan tüm yerel şirketlerin LTS ve bunun uzantısı olarak Panasonic müşterisi olduğunu ancak 2016'nın Mayıs ayında, yeni mağaza açılırken fark etti.

Eşi Sarah ile birlikte şirketin başındaki kişi olan Yönetici Mark Mills, "Eski mağazayı üç bölüme ayırırken birlikte çalıştığımız mimar, elektrik işi üstlenicisi, inşaat işi üstlenicisi, alarm şirketi ve sigorta komisyoncusu LTS ve Panasonic müşterisiydi. Bu sadece büyük bir başarı değil, aynı zamanda bizim de sunduğumuz Panasonic sistemlerinin kalitesinin bir göstergesi." diyor.

"Sadece Panasonic ürünlerine odaklanmadan önce farklı üreticilerin sistemlerini de satıyorduk ancak ilk birkaç yıl güzel görünmelerine rağmen, kullanılan kalitesiz plastik materyaller nedeniyle görüntüleri bozuluyordu ve bu sistemlerde arızalara daha sık rastlanılıyordu. Diğer yandaysa, hâlâ harika şekilde çalışan on, hatta on beş yıllık Panasonic donanımlarını kullanan müşterilerimiz var. Panasonic sistemleri son derece kaliteli ve güvenilir."

"Her ne kadar Panasonic piyasada görebileceğimiz en yeni özellikleri ilk benimseyen şirket olmasa da, bunun nedeni bu özellikleri sunmadan önce kullanıcılara gerçekten avantaj sağlayıp sağlamadığını değerlendirmeleri. Ürünü etkileme ihtimaline karşı büyük değişiklikler yapma konusunda daha temkinliler. Üreticilerin birçoğu bu temkini göstermiyor. Bu nedenle o sistemlerin kullanıcıları her zaman daha fazla sorunla karşılaşıyor." diye devam ediyor Mark Mills.

"Kurulumda birlikte çalıştığımız herkes LTS ve Panasonic müşterisiydi. Bu sadece büyük bir başarı değil, aynı zamanda bizim de sunduğumuz Panasonic sistemlerinin kalitesinin bir göstergesi"

York şehrinin korunan tarihi sokakları, İnternet hızlarının mevcut telefon hatlarıyla sınırlandığı anlamına geliyor. Şehirde özel fiber optik kablolama yok. Bunun sonucu olarak, Mulberry Hall kurulumunda SIP kullanılamamış ve böylece analog hatlar dijital hatlara dahil edilmiştir.

"Diğer şirketler ürünleri için 3-5 yıl boyunca destek sunuyor. Bu sürenin sonunda, destek almaya devam etmek için en yeni ürüne güncellemeniz gerekiyor. Panasonic, sistemlerinde geriye dönük uyumluluk sunuyor. Yani, farklı dönemlerden kalan cihazları aynı sistemde birlikte kullanabiliyorsunuz."

"Diğer üreticilerin çoğu bu desteği sunmuyor ve müşteriler destek alamıyor veya sistemlerini tamamen yükseltmek zorunda kalıyor. İşletmeler telefon sistemlerine büyük yatırımlar yaparken bu esnekliği gerçekten takdir ediyorlar." diye devam ediyor Mark Mills.

"Bayilerle Panasonic arasında harika bir işbirliği var. Panasonic her zaman fikirlerimize açık yaklaşım sergiliyor, önerilerimizi dinliyor ve sorunlarımızı dikkate alıyor. Bu iki yönlü bir ilişki ve harika bir şey. Bize değer verdiklerini gösteriyor." 

Kathe Wohlfahrt York'un Müşteri Yöneticisi Pam Boulton konuya dair şunları söyledi: "Yeni telefon sistemimizden çok memnunuz. Bu sistem, binaya en ideal şekilde yerleşmemize yardımcı oldu." "Sistem sayesinde ihtiyacımız olan her şeyi yapabiliyor ve çağrıları gerekli birimlere yönlendirebiliyoruz. Her şeyin yerel olması ve desteğe ihtiyacımız olması durumunda LTS'nin yanı başımızda olması harika bir şey."