Öğrenme özgürlüğünü görüntüleyen teknoloji

Pure AV, Keele Üniversitesi Eczacılık Fakültesi'ndeki 48 kişilik geleneksel bir BT laboratuvarını, modern, 60 koltuklu bir ortak öğrenme alanına dönüştürmek için Panasonic LCD ekranlardan yararlanıyor.

Scroll down

Challenge

Üniversite odasının kapasitesini artırmak ve toplam yerden tasarruf etmek.

Solution

Eczacılık öğrencileri için yenilikçi, ortak bir çalışma alanı oluşturmak amacıyla Panasonic AV ekipmanlarını kullanmak.

"Bence bu odadaki öğrenci deneyimi kesinlikle harika olacaktır. Aradıkları bilgilere ulaşmak için kendi teknolojilerini kullanabilmeleri ve bu bilgileri grup içinde özgürce paylaşabilmeleri, öğrenciler için en büyük artı olacak."

Keele Üniversitesi Eczacılık fakültesi, öğrencilerin Eczacılık kariyerinin hem bilimsel hem de klinik yönlerini keşfettiği bir yerdir. Öğrenme ortamı olarak geniş bir alandır ve çeşitli öğrenme amaçlarını desteklemek için belirli teknolojileri gerektirir.

Fakülte, bu gereksinimi karşılamak amacıyla 48 kişilik bir BT laboratuvarını modern, 60 koltuklu bir ortak öğrenme alanına dönüştürmek için Panasonic'in yenilikçi AV çözümlerine yatırım yapmayı tercih etti.

Öğrenme alanına yeni bir bakış

Oda düzeni için yeni bir yaklaşım arayışındaki fakülte, bu hedefine yeni eşyalara sahip ortak bir çalışma alanı yaratarak ulaştı. Pure AV sayesinde, ekip çalışmasını teşvik edecek bir düzen tasarlandı. Bu yeni düzende sıralar ve bilgisayarların yerine her birinde 49" ekranın bulunduğu on adet masa bulunuyor.

Her TH-49LF80 ekanına dizüstü veya masaüstü çalışma istasyonları eşlik ediyor. Ayrıca renk kodlu altı kişilik masalar grup çalışmalarının kalitesini artırıyor.

Ekranlar yüksek parlaklığa (700 cd/m2) ve parlak ortamlarda bile mükemmel eksen dışı görünürlük sunan bir IPS paneline sahip

Eğitmen her bir dersin içeriğini kürsüde yer alan Extron kontrol panelini kullanarak ekranlara yansıtabiliyor. Bir diğer yenilikçi çözüm de kablosuz işbirliği ile yansıtma için

Kramer Via Connect Pro sistemi. Bu, alanın adapte olabilirliğini büyük ölçüde artırdı ve eğitmenlerin yenilikçi öğretim yöntemleri sunabilmelerini sağladı.

"Yeni öğretim alanı, Eczacılık Fakültesi'nin en yeni artırılmış gerçeklik öğretim araçlarını barındıracak özelliklerin yanı sıra ortak öğrenme kavramı düşünülerek tasarlandı."

Reg Icli'nin de vurguladığı gibi: "Yeni öğretim alanı, Eczacılık Fakültesi'nin en yeni artırılmış gerçeklik öğretim araçlarını barındıracak özelliklerin yanı sıra ortak öğrenme kavramı düşünülerek tasarlandı."

"Digital Health Hub", artırılmış oda kapasitesiyle birlikte kablosuz ortak yansıtma araçlarını bir araya getirerek, öğrencilerin birlikte çalışmasını ve Eczacılık Okulu'nda giderek daha fazla kullanılan geliştirilmiş

AR öğretim araçlarıyla daha iyi etkileşime girmesini teşvik eder.

Reg Icli, "Kablosuz yansıtma, öğretim alanına harika bir katkı olmanın yanı sıra bize, özellikle de yerel olarak çok verimli ve basit bir şekilde yönetilebilen AR araçlarının kullanımı yoluyla öğretme şeklimizi değiştirmemiz konusunda yardımcı oldu." şeklinde konuşuyor.

"Kablosuz yansıtma, öğretim alanına harika bir katkı olmanın yanı sıra bize, özellikle de yerel olarak çok verimli ve basit bir şekilde yönetilebilen AR araçlarının kullanımı yoluyla öğretme şeklimizi değiştirmemiz konusunda yardımcı oldu."

Uyum sağlama esnekliği

Projede karşılaşılan bir diğer sorun, Digital Health Hub'ın çeşitli etkinliklere uyum sağlayacak esnekliğe sahip olmasını sağlamaktı. MPharm kurs müdürü Katie Maddock, "Oldukça esnek ve her türden yaratıcı planı gerçekleştirmemize izin verecek bir ortam yaratmak istedik. Öğrencilere yansıtabileceğimiz kendi artırılmış gerçeklik teknolojimize sahibiz veya daha büyük grup öğretimi içerisinde küçük grup yaratıcı projeler oluşturabiliriz" diye açıklıyor.

Böylece Dijital Health Hub'daki oturumlar slayt veya web içeriği sunumu içeren standart oturumlardan tanılama görüntülerinin incelendiği veya AR öğretim araçlarının kullanıldığı daha karmaşık oturumlara kadar çeşitlilik gösterebilir.

"Öğrencilere yansıtabileceğimiz kendi artırılmış gerçeklik teknolojimize sahibiz veya daha büyük grup öğretimi içerisinde küçük gruplar için yaratıcı projeler oluşturabiliriz."

Öğrenci deneyiminde gelişim

Katie Maddock, "Bence bu odadaki öğrenci deneyimi kesinlikle harika olacaktır. Aradıkları bilgilere ulaşmak için kendi teknolojilerini kullanabilmeleri ve bu bilgileri grup içinde özgürce paylaşabilmeleri, öğrenciler için en büyük artı olacak. Ayrıca her öğrenci grubunun farklı bir şeyler yapmak için en yeni teknoloji ürünü artırılmış gerçeklik araçlarımızı kullanabilmeleri de harika olacak," diyor.

Dönüşüme ilk tepki, kısmen ses sistemine geçilmesi ve öğrenci deneyiminin kalitesini büyük ölçüde etkileyen LCD ekranların sunulması nedeniyle olumlu oldu. Yeni ortam öğrencilere not almak, dijital beyaz tahtaları kullanmak, dosya paylaşmak ve bağlantılı ekranları kontrol ederek tüm odaya sırayla sunum yapmak için mükemmel fırsatlar yaratıyor. Ayrıca Panasonic LCD ekranların

DICOM standardına yakın kalitesi, tanısal görüntüleme alanındaki çalışmalarının kalitesini artırarak Radyografi öğrencileri için de önemli bir avantaj oldu.

Eğitim aracılığıyla dijital yol

Sınıf ortamından ortak çalışma alanına geçiş süreci altı haftada tamamlandı. 2017-18 akademik yılı için okula dönen öğrencilerle eğitmenler karşılarında yeni ve yenilikçi bir eğitim ortamı buldular.

Read more insights…

Sorry there was an error...
The files you selected could not be downloaded as they do not exist.

You selected items.
Continue to select additional items or download selected items together as a zip file.

You selected 1 item.
Continue to select additional items or download the selected item directly.

Download selected file