• Panasonic, CARES ile Virgin Trains projektörünün bakımını sağlıyor

Panasonic, CARES ile Virgin Trains projektörünün bakımını sağlıyor

Panasonic, Londra Euston İstasyonunda bulunan Virgin Train projektörünü nasıl izliyor ve bakımını sağlıyor 

İngiltere’nin en kalabalık altıncı tren istasyonu olan Londra Euston durağının bilet turnikelerinden her gün 100.000’den fazla insan geçiş yapıyor. 

Bu istasyon, Virgin Trains tarafından işletilen ve her gün 21 saat çalışan Londra Midland ve West Coast Mainline trenlerinin son durağı. Milton Keynes’den kalkan ilk tren istasyona sabah saat 4:34’te geliyor ve son tren aynı yöne doğru gece 1:34’te istasyondan ayrılıyor.

Bu 21 saat içinde Euston’daki müşteriler, ana terminal salonunda bulunan Virgin Trains tekliflerinin, tweetlerinin ve diğer pazarlama mesajlarının bulunduğu büyük projeksiyonla ilgileniyor.

Oldukça zorlu bir ortamda uzun saatler geçirmesi gereken bu projeksiyon için kapsamlı bir bakım programı gerekiyor.

 

"Panasonic’in müşteriyle sürekli iletişimimizi korumak için ne kadar etkili çalıştığını görmekten mutluluk duyuyoruz." 

Mobil Sanal Ağımız ile projektörleri ve ekranları birbirine bağlayan Panasonic CARES (Uzak İzleme ve Gelişmiş Hizmet Yoluyla Müşteri Güvencesi), müşterilerin çalışma süresini en üst düzeye çıkarmasını, yüksek maliyetli kesintileri engellemesini ve işle ilgili önceliklere odaklanmasını sağlayan bir hizmet.

Panasonic, Euston İstasyonunda bulunan 17.000 lümenlik PT-DZ17K projeksiyonu Virgin Trains adına Cardiff’de bulunan İzleme ve Onarım Merkezinden, uzaktan izliyor.

Alarmlar ve sistem hata teşhisi bilgileri, bir sorun olduğunda bir Panasonic mühendisinin servis ziyaretini ayarlayan Panasonic’in Müşteri Hizmeti ekibi tarafından 3G teknolojisi aracılığıyla izleniyor.

Panasonic Business’in Müşteri Servis Şefi Donald Maidment, “Sorunları oluşmadan görebiliyor ve mümkün olan en kısa sürede yanıt verebiliyoruz,” şeklinde açıklıyor. “Diğer projeksiyon ve ekran üreticileri, bizim CARES ile sunduğumuz öngörücü servis hizmetini değil, sorun oluştuğunda tepki veren ‘merkeze dön’ servis programını sunabiliyor.

CARES, Panasonic’in kendi içinde geliştirdiği ve ürünü 3G teknolojisiyle bağlayan Erken Uyarı Sistemi yazılımını kullanarak (ET-SWA100) dünyanın her yerinden ürün üzerinde hata teşhisi servisi sunabiliyor ve bakım gerekip gerekmediğini belirleyebiliyor.

Donald Maidment, sözlerine “Euston İstasyonundaki projektörleri proaktif bir biçimde izleyerek lambaların ve filtrelerin ne zaman değiştirilmesi gerektiğini tahmin edebiliyor ve projeksiyonda herhangi bir kayıp olmadan önce Euston’a bir mühendis yönlendirebiliyoruz. Müşteri açısından bu, ürünlerimizi tamamen sıkıntısız bir şekilde kullanmak anlamına geliyor”, diyerek devam ediyor. “Projektör, Euston İstasyonu' nun bilet ofisi içindeki bir çatı üzerinde bulunuyor. Nispeten yüksek toz seviyesi ve projeksiyon alanının oldukça sınırlı olması nedeniyle bu özellikle sorunlu bir ortam. Toza karşı koruma sağlayan ve projeksiyonu belirli bir açıda tutarak görüntü boyutunu en yükseğe çıkaran özel bir muhafaza kullandık.”  

“Müşteriye en mükemmel hizmeti sunabilmek ve bilet ofisindeki faaliyetleri engellememeleri için mühendislerimizi istasyona Virgin Trains’in çalışma saatlerinin dışında, gece vaktinde yolluyoruz. Mühendislerimiz bu istasyon çalışma saatleri dışındaki süre boyunca bir çözüm bularak Virgin Trains’in, sabah mükemmel şekilde çalışan bir projeksiyonla iş başı yapmasını sağlıyor.”

Virgin Trains’de Kıdemli Reklam Müdürü olan Yasmin Sinfield şunları söylüyor, “Panasonic ekibinin sağladığı servis hizmeti Virgin Trains’in, örneğin gidilen yer ve tren sayısını artırma, yeni bilet satın alma sistemleri temin etme ve müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu seyahat bilgilerine daha kolay ulaşmalarını sağlama gibi esas önemli şeylere odaklanmasını sağlıyor.”

“Bunları söylerken, Euston’daki projeksiyonun ne kadar ilgi çektiğini görmekten ve Panasonic’in Londra merkezde bulunan müşterilerimizle iletişimi sağlamak için ne kadar etkili çalıştığını belirtmekten memnuniyet duyuyorum.”

Farklı katmanları bulunan CARES izleme sistemi cihazları, konumları, bulut platformunu ve uzak mobil cihazları birbirine bağlıyor.

 

“Panasonic ekibinin sağladığı hizmet, Virgin Trains’in gerçekten önemli olan şeylere konsantre olmasına izin veriyor”

 

Her bir ünitenin bir hesaba bağlı olduğu bütün Panasonic cihazların 3G bağlantısını sağlayan harici bir modülü bulunuyor. Bütün hesaplara, konumundan bağımsız olarak birden çok ünite bağlanabiliyor. Montaj ve kurulum çok basit ve kutudan çıkardığınız gibi kullanabiliyorsunuz. Bulut tabanlı uzaktan izleme platformu birden çok hesabı yönetebiliyor ve bulut mimarisi kolay genişlemeye ve yüksek servis seviyesi anlaşmalarına izin veriyor.

Sunucunun içeriğine her yerden, her türlü mobil cihazdan erişilebiliyor (web arayüzü aracılığıyla). Alarm uyarıları e-posta aracılığıyla mobil cihazlardan da alınabiliyor. Ayrıca cihazlar, mobil terminallerden, uzaktan kontrol edilebiliyor. 

Panasonic ayrıca Smart Climate Cloud adı verilen ve ısıtma ve soğutma sistemlerinin 3G aracılığıyla bütün web tarayıcılardan kontrol edilmesini, izlenmesini ve yönetilmesini sağlayan benzer bir çözüm de geliştirmiş durumda.